środa, 5 lutego 2014

Muzyczne Podziękowania

Kilka dni temu miałam przyjemność przygotować podziękowania dla Inspektorów chóru. Temat dla mnie o tyle bliski, że sama zajmuję się muzyką na codzień :) Na tą okazję powstały cztery podobne eksplodujące pudełeczka.
Chciałam tutaj bardzo podziękować Anecie (:*) dzięki, której miałam możliwość wykonania tak sentymentalnych prac. Bardzo dziękuję za wszystkie wskazówki, propozycje, a szczególnie za ogromne zaangażowanie i inspirację do działania.

Jako, że prace się bardzo podobały postanowiłam jedną z nich zgłosić do wyzwania Muzyka:) :
Muzyka
 A oto zgłoszona praca:









Mam nadzięję, że i Wam się spodoba :)  

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie się podoba ;) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę;) pokażę jeszcze trzy pokrewne pudełeczka:):)

      Usuń
  2. Wspaniały box!
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu "Muzyka" na blogu ekaleta.blogspot.com Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo dziękuję:) z niecierpliwością czekam na wyniki:):)

      Usuń
  3. Dziękujemy za zgłoszenie do wyzwania :) Pozdrawiam
    www.e-kaleta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń